zondag 16 juli 2017

Sign


Bovenaan de blog staan TWEE winacties!

Bord

Ik wil al heel lang een leuk bord hebben voor in mijn tuintje. En dan niet zo een met een standaard tekst erop en niet met een machine.  Manlief drie planken gezaagd , gaatjes geboord.
Ik ondertussen verf gepakt, diverse masks van oa. Pronty en Dutch Doobadoo.
In de buitenlak en klaar en op de lelijke oude schutting haha

"Loop de tuin uit en sluit met een hekje" 

Ik vind hem geweldig leuk en heb nog meer schutting en nog meer hout liggen. Ik voel er nog een paar aankomen. En het leuke is, deze hangt nu in het zicht van onze lieve bejaarde buurvrouw als ze buiten zit. Ze zei met onze oude tuinposter, die inmiddels echt kapot is: "heb ik eindelijk leuk uitzicht". Nou deze is leuker en grappig ook hahaha.

Fijne dag!

***

Sign
For a long time I want a garden sign. But not one like everybody already has and not made by a machine. Husband sawn the three boards and drilled the holes.  I grabbed in meanwhile the paint and the masks from Pront and Dutch Doobadoo. And done and now on my ugly old fence :D
The text tranlated: "Walk out the garden and close with hashtag" In English the joke is not that funny :D :D :D :D

I totally love it. Our old sweet neighbour always loved to see nice things. Well she can now.

Enjoy your day!



12 opmerkingen:

  1. Heel mooi!
    Vrolijke kleurtjes ook.
    Dat fleurt je schutting helemaal op.
    Leuk idee.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....dat heb je ontzettend leuk gedaan Diana....gave tekst hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ja de tekst is hilarisch hahaah

      Verwijderen
  3. de tekst alleen al!
    heel mooi uitgewerkt met deze kleurtjes en motiefjes! Echt supers!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love it!
    I also start to make sign like this :D
    tank you for inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...