Volgers

maandag 31 juli 2017

Latch hook

Knopen
Veel mensen van het laatste half jaar kennen mij alleen van het kaarten maken. Eigenlijk ben een haakster in hart en nieren en gek op nog meer handwerk met garens. Door o.a. reuma wissel ik af met diverse handwerken/hobbies, daarom heb ik er zoveel. Zo had mijn man nog een onafgemaakt project liggen. Een zelfontworpen patroon om te knopen. We hebben lekker vakantie en vandaag maar eens het knoopkussen of kleed maar weer eens gepakt. We weten nog niet precies waarvoor we het gaan gebruiken.  Allebei afwisselend een rijtje knopen. Super simpel maar leuk werk.

Zoals ik al zei, we hebben vakantie en ben ik erg weinig online. Even lekker onthaasten.
Vergeet de winactie niet, die bovenaan staat op de blog. Die is bijna afgelopen!

Fijne dag!

****
Latch Hooking
Most people know me from cardmaking. But actually I am huge crochet fan and fan of other craffting with yarn. Because of reumathism I need to switch my crafts often. That's why I got lot of hobbies :D And my husband had unfinished project of latch hooking. So we are having summer holiday and we are as less as possible online. And we are latch hooking our pillow or rug together. It's are own design.

Enjoy your day!


6 opmerkingen:

  1. o dat heb ik vroeger heel veel gedaan Diana. en voor mijn man was het eerste kadootje een kussen. een paar jaar geleden pas weg gedaan na bijna 30 jaar mocht dat wel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk zeg! Heb je daar nog een foto van? Ja inderdaad na 30 jaar trouwe dienst haha.

      xx

      Verwijderen
  2. have great time!
    and plese share your crochet work.
    I also do crochet.
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, we will.
      Tip: click on the tag "crochet" in my menu on the right

      xx

      Verwijderen
  3. Daar heb ik vroeger ook een kleed mee gemaakt, ligt nog steeds op logeerkamer voor het bed, nog een fijne vakantie...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent echt van alle markten thuis Diana....wat leuk joh!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...