Volgers

dinsdag 25 juli 2017

Hobbyjournaal 149

Kaartkalender
De nieuwe hobbyjournaal ligt weer in de winkels en ik mocht los met een nieuwe knipvel en een geweldige kaartensnijmal! Je stanst dus je kaart al uit...

Dit is mijn creatie ervan. Ik noem het de kaart-kalender. Of je zet hem op je tafel of je stuurt het op naar iemand en die zet als kalender op tafel :D
Hoe en wat ik gebruikt heb, vind je de Hobbyjournaal 149. Deze keer heb ik het simpel gehouden zodat het ook leuk is voor kinderen om deze te maken.

Ik hoor dat ik zelfs op de voorkant sta, hihihi.





Fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit Diana! Gaaf dat je op de voorpagina staat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a very beautiful design you've created! I love it!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart Diana en gaaf zo op de voorpagina
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat je op de voorpagina staat. Super!
    Mooie kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...