maandag 3 juli 2017

Herinneringsdoosje

Doosje
Zoals je in mijn vorige blog kon lezen KLIK HIER heb ik voor de Hobbyjournaal 148 een doosje gemaakt. Natuurlijk heb ik er nog 1 gemaakt net even iets anders. Zo kan je dierbare herinneringen koesteren van je geliefden.

Fijne dag!

*****
Box
As you could read in my other blog CLICK HERE I've made for the magazine Hobbyjournaal 148 a little box. Ofcourse I've made another one. So you can remember your beloved one and also on special occassions, also anniversarys and stuff.

Enjoy your day!


Challenges I participate:

13 opmerkingen:

  1. Deze is ook heel mooi met die tekst en de tulpen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so lovely Diana, such a beautiful little box. Love the distressed look and those gorgeous white tulips.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met de tulpen!
    Ik zie bij jou zoveel moois en heb me meteen als volger aangemeld.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach wat een lief compliment! dank je wel!

      Verwijderen
  4. Hi Diana, what a fabulous box you have made,beautiful tulips and cross design. Thank you for joining our challenge at Ooh La La and good luck in the draw. We would love you to join us again soon. Jennifer DT member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so pretty Diana, absolutely adore it, what a great box card. The tulips are stunning popping forward, just such a great design. Thanks for playing at OLL, Jx

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...